Ocena

0

0 głosujących



Pozycja na BGG: 0
Ocena na BGG 7.75 / 100 (779 głosów)

Neuroshima HEX: Babel 13

Babel13 to pierwszy dodatek do gry Neuroshima HEX. W pudełku znajdują się dwie nowe armie oraz żetony terenu, dzięki którym można rozgrywać pasjonujące scenariusze. Pierwszą z nowych armii jest Nowy Jork, defensywna armia, której sztab daje punkt wytrzymałości każdej sąsiadującej sojuszniczej jednostce. Drugą armią jest Neodżungla, posiadająca unikalną zdolność tworzenia macierzy - każdy żeton sąsiadujący ze sztabem i każdy kolejny sąsiedni tworzy tą niebezpieczną konstrukcję. Dołączone do macierzy moduły działają na każdy żeton macierzy! Wśród terenów znajdują się wzgórza, jeziora, las - każde odpowiednio powiększając planszę i modyfikując reguły walki. Podstawowe informacje: Wydawnictwo: PortalWydanie: polskieInstrukcja: polska

Producent Portal
Gatunek
Mechaniki Zarządzanie ręką , Hexagonalne pola , Partnerstwo , Eliminacja graczy , Rozmieszczanie elementów , Różne zdolności graczy
Wiek gracza
(wg producenta)
(wg graczy)

od 0 lat
brak ocen
Liczba graczy
(wg producenta)
(wg graczy)

od 0 do 0
brak ocen
Czas gry
(wg producenta)
(wg graczy)

od 0 min. do 0 min.
brak ocen
Nazwa oryginalna Neuroshima Hex! Babel13
Wydanie polskie Nie
Instrukcja polska Nie
Rok premiery 2008
Rok wydania
Autor
Złożoność
(wg graczy)

brak ocen
Musisz być zalogowany aby ocenić grę

Komentarze użytkowników: